ÄNTLIGEN HELG

2014-10-18 ♡ 12:58:05 ||Matilda Sörensson
Hejsanhoppsan!
 
Igår så hade vi i min klass disco för de små på våran skola, jättekul och de var jättefina & söta. Vi fick jättemycket pengar som ska gå till våran klass i slutet av nian då vi planerar att åka någonstans.
 
Nu sitter jag hemma hos Filip som spelar medans jag "pluggar". Jag ska egentligen göra en inlämningsuppgift men slutade med att jag hamnade här.. haha. Vi ska nog inte göra så speciellt mycket mer idag, vädret är inte det bästa så tror nog att vi bara myser och ser på film efter lite plugg. Han ska också hjälpa mig med min matte som jag verkligen fattar 0 av..
Nästa vecka har jag ett/två prov, engelska grammatik och hörförståelse samt två inlämningar som ska in, men det gör inte speciellt mycket eftersom vi i nian har mysvecka vilket betyder att ska gå runt i mjukiskläder utan att någon kan säga någonting om det, feeeeeettt.
 
Jag borde fortsätta med min inlämning nu så vi kan göra någonting annat, inte för att jag tror att Filip har något emot det eftersom när jag pluggar så får han spela fifa.. haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback