This is where i belong

2014-03-16 ♡ 10:24:00 ||Matilda Sörensson
Somnade såhär igår. Dock slutade det med att alla hundar låg på mig i sängen. 
Älskar verkligen när mamma och pappa inte är hemma, KÄRLEK TILL MAMMAS FLUFFIGA DUNTÄCKE!
 
Igår så drog jag o Julia och fotade en stund direkt när hon kom. Vi stack iväg för att kolla på lite innebandy och sedan hem för att se hockeyn. Julia cyklade som en dåre hem i periodpausen för att inte missa något, haha. 
Jag låg bara och degade i soffan hela kvällen och mös. Gick och la mig i sängen runt tolv för att kolla på Revenge, såg nog 2 och ett halvt avsnitt innan jag däckade.
 
Idag står bara en sak på listan, PLUGG. Allt plugg som jag skulle göra i helgen som jag skjutit tills idag..
 
En av de fina bilderna som Julia tog på mig och Lexi igår, Taaaaack fina du!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback