Överlevde första dagen!

2014-08-19 ♡ 18:00:27 ||Matilda Sörensson
Det blir ett kort inlägg. Hann aldrig ta någon outfit-bild imorse, och när jag kom hem så bytte jag direkt om till myskläder. Ska strax hoppa in i duschen och ta någon mask eller liknande för ätt fräscha upp efter första dagen, sedan fixa lite snacks och se på idol. Vi gjorde inte speciellt mycket idag i skolan, gick hem vid 12 där älsklingen låg i sängen, haha. Vi åt, mös och kollade på idol. Han åkte för ungefär en halvtimma sedan eftersom han börjar skolan imorgon och skulle fixa lite. Vilket jag också ska eftersom min "riktiga" skola börjar imorgon och jag börjar med matte, språkval, engelska, hemkunskap och avslutar dagen med svenska, slutar 14.50. Näst kortaste dagen.. Jag kommer aldrig överleva, tycker dock att jag hamnat i den bästa gruppen som slutar 13.00 på fredagar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback