Måndag

2014-08-25 ♡ 17:32:34 ||Matilda Sörensson
Stressade iväg till skolan idag och fick precis innan jag skulle gå, reda på att vi har det älskade *host* skolfotot idag. Värsta som finns, asså, ingen ser ens ut så varje dag som folk vill försöka se ut på skolfotot. Men bytte iallafall snabbt från en grön tröja till en rosa och tyckte att det fick duga.

Nu bär det snart av emot träning. Ska äta lite innan och sedan byta om. Hemma runt tio och då hoppar jag säkert i säng direkt. Imorgon har jag inga lektioner för jag & Clara står i kiosken, efter skolan planerar vi att åka ner på stan och ta en fika, sedan drar jag med Filip hem där han sover eftersom turnissen är ledig på onsdag..

Någon snabb bild i min mysiga björnhoodie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback