Sjukstuga

2014-10-21 ♡ 19:38:49 ||Matilda Sörensson
Igår efter skolan så kom Filip hit. Vi pluggade lite. Jag engelska och han matte. Senare på kvällen fick jag vara sjuksköterska eftersom min lilla sötis hade 39 graders feber med ipren, så slutet av kvällen tog jag hand om honom. Vi somnade redan vid tio och jag vaknade flera gånger av honom på natten. Var hur trött som helt idag när jag vaknade men det var helt klart värt det. Jag är inte rädd för att bli smittad eftersom skulle jag vara smittad så skulle jag redan varit det. Jag menar, vi pussas, dricker ur samma glas etc. så ingen big deal för mig.
 
Jag gick till skolan och Filip sov kvar. I skolan var jag hur seg som helst. Haft ont i kroppen hela dagen och frusit, så börjar bli sjuk jag också nu tror jag. Mådde sämre när jag kom hem men jag ska gå till skolan imorgon för att göra ett engelskaprov, sen får vi se.
 
I brist på bilder bjuder jag på en höstbild från we heart it.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback