If i stay

2014-11-09 ♡ 18:58:00 ||Matilda Sörensson
I lördags åkte jag till A6 på jakt efter en farsdag present och slutade med att jag köpte en svart tunn långarmad till honom. Den var jättefin och passade superbra.
Idag har söndagsångesten flödat. Filip åkte hem runt två och sedan dess har jag börjat med min hemkunskap, gått en promenad med Lexi och inte gjort så mycket mer..
Imorgon är den ny vecka och nya prov med jobbiga läxor på det. Hoppas veckan går lika snabbt som denna, hade vart skönt.
Planerar redan inför nästa helg så jag har någonting att längta till och ska nog börja småträna till utställningen nästnästa vecka, taaaagg!
 
Samtidigt som vi åt frukost idag så kollade vi också på If i stay, helt underbar film. Bra men konstig handling, man fick dra lite egna slutsatser men man fattade allt i slutet sen. Enligt mig ett dåligt slut men annars var filmen helt fantastisk!
 
Fortfarande inget header.. tänker på att fota Lexi varje dag men det är nästan mörkt varje dag när jag kommer hem från skolan nu för tiden. Jag tänker vänta tills det fina vita kommer och samtidigt fixa en vinterdesign. Kommer bli hur bra som helst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback