Valpisarna

2014-01-05 ♡ 12:45:35 ||Matilda Sörensson
Märkt att jag inte bloggat så mycket. Idag ska jag nog bara vara här och ta hand om valparna, försöka knäppa lite kort på dom också. Det står mellan två stycken, nr.3 och nr.4, älskar båda så det spelar ingen roll men jag skulle helst vilja ha nr. 4 eftersom hon har snyggare huvud och tecken. Men hon har för bra bett, hon har perfekt bett nu och när dom är valpar så kan dom gärna ha lite överbett eftersom tänderna ändras. Och eftersom hon har perfekt bett nu så kan det leda till underbett, och eftersom min moster vill ha henne som aveltik och utställning så måste hon ha perfekt bett. 
Menmen, vi får se. 

Full rulle igår vid maten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback