Myshelg

2014-09-07 ♡ 17:49:22 ||Matilda Sörensson
Hela denna helgen har jag spenderat med min älskling. Vi har för det mesta bara myst, inte speciellt mycket mer. I fredags åkte jag och mötte upp honom i stan, sedan åkte vi hem till honom och bara mös, hade sån hemsk mensvärk så han bara tog hand om mig. Igår så åt vi på jensens som frukost/lunch, alltid lika mysigt! Sedan åkte vi hem till mig och mös ännu mer med film och lite sånt. 

Filip åkte hem för någon timma sedan och jag ska nu kolla på lite avsnitt Big Brother innan jag ska fixa hårinpackning och sånt mys. Väl utvilad kommer jag gå till skolan imorgon, inga läxor, ingenting.
Känns hur skönt som helst. Vi får se om jag åker till hundträningen imorgon eftersom min stora fina tjej började äntligen löpa idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback