Kämpade mig igenom skoldagen

2014-09-01 ♡ 21:15:26 ||Matilda Sörensson
Vaknade och kände mig jättedålig imorse. Tog tempen och den visade lite över 38 grader. Jag vet inte vad jag tänkte men jag tog en Ipren och började göra mig iordning. Mådde skit ungefär hela dagen för iprenen inte hjälpte speciellt mycket. Däckade runt 4 till OITNB och tog sedan ett varmt bad. Pluggade lite också. 
Imorgon är det jobbigaste dagen på veckan, tycker jag. 8.30 till 15.25.. Och bara massa jobbiga lektioner..

Efter skolan ska jag ta Lexi på en promenad som jag var för trött för att göra idag och sedan så kommer Filip hit och sover här med mig eftersom han återigen är ledig på onsdag.. "Gymnasiet är så jobbigt" mh, ja ok.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback