Lite mer hopp!

2014-02-20 ♡ 21:23:45 ||Matilda Sörensson
Vid ungefär halv två fick jag samtalet av pappa som jag väntat på hela dagen! Gittan skulle få komma hem!
Äntligen så återfick jag lite hopp igen, attt hon kommer klara detta!
Hon är väldigt glad och nöjd över att vara hemma, trött eftersom hon inte sovit på 2 dygn. Det ser inte ut som att hon har så himla ont men hon har medicin i kroppen nu.
Det ända vi kan hoppas på nu är att tumören är godartad, annars.. jag vill inte ens tänka den tanken, hur det kommer gå med henne och hur jag kommer reagera.
 
Imorgon så ska vi ha friluftsdag med skolan, blir skönt att bara umgås med mina tjejer och tänka på annat. Vi ska bowla en timma och sedan bada i ungefär 1 timma. Imellan så åker vi till stan och äter. När jag kommer hem så måste jag verkligen plugga. Måste gå till skolan och se om den är öppen också, eftersom jag är dum nog att glömma min spanskabok i skåpet i onsdags och vi har prov på tisdag. Känner inte för att köra dagen innan plugg när det är ett kapitel jag inte ens gått igenom..kulkul. Där har ni hela min helg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback