Hon är stark!

2014-02-19 ♡ 19:23:24 ||Matilda Sörensson
Jag väljer att skriva detta nu, kommer säkert ångra mig imorgon. 
Jag tänkte uppdatera lite om Gittan, hur hon "återhämtar" sig osv. Det kommer nog mest att handla om henne nu i bloggen eftersom jag inte har ork till någonting överhuvudtaget. Ligger bara i sängen och kollar på film, eller sitter vid datorn och kollar film.
 
Men de öppnade ju somsagt henne idag och det var en spräckt mjälte samt en tumör.. Om tumören är godartad eller dålig, det vet vi inte än. De har skickat den på analys och vi får svar om 14 dagar, 14 dagar av oro och hopp..
Vi får inte heller hämta henne förens tidigast imorgon/fredag.
Så, känner du mig och jag är helt borta så vet du varför.
 
Stay strong min finaste! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback