Jag är tillbaka....snart ;)

2014-08-13 ♡ 09:36:41 ||Matilda Sörensson
Hejhopp!

Vet inte om jag ens ska ta upp uppdateringen nu i sommar.. Menmen, jag ser det som en bra sak för jag har haft grymt kul!

Nu ligger jag bredvid pojkvännen som tar upp hela sägen så att jag inte kan fortsätta sova.. Så jag gav upp och satte på iPaden för att kolla på lite serier tills han vaknar. 

Bloggningen kommer vara igång som vanligt igen nästa vecka, då tyvärr skolan börjar igen. Då kommer jag uppdatera mer om vad jag har gjort i sommar, utställningar jag vart på och massa bilder! Nu ska jag njuta av den sista veckan i frihet så ses vi igen på måndag eller tisdag, kramis!

Random bild pga bildbrist på paddaan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback