First day

2014-08-19 ♡ 06:55:09 ||Matilda Sörensson
Vaknade upp bredvid min älskling för ungefär en kvart sedan & har bara legat och degat i sängen sen dess. Har sovit så dåligt. Somnade inte förens halv 2 och har vaknat ungefär varannan timme hela natten, så är lagom trött nu.. 
Men är ändå ganska taggad för skolan, som egentligen börjar imon, idag är bara "lek" typ. 
Älskar att vi har 3 timmars so utspridda på 1 dag! Är förövrigt ganska nöjd med schemat, bara att våran klass ska delas upp och sättas ihop med en annan klass vid vissa lektioner.. Känns inte som samma sak att ha lektioner med dem som egentligen man aldrig pratat med.

Jag ska väl försöka pallra mig upp nu och göra mig iordning, förhoppningsvis kommer en outfit.

Bild från någon kväll vi hängde i stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback